Bazen HIÇ Düsünmüyorum

Bugün o kadar yorgundum ki, aynı anda altından kalkamayacağım bir yığın şeye “tamam yea tamam tamam yaparız” dedim. Hadi bakalım~

Her yaz olduğu gibi, bu bacaklar ve bu kollar aynı bedenin parçası olamaz sendromuna yakalandım…

yorgunum ama 2/3 sini bitirdim sanırım :3

 

İnsanların birbirini algılayış biçimi… kimilerinin gözünden kendimi görmek isterdim.

Sen bana çok benziyorsun,

Bir de bu şarkının sözleri çok güzel…

“Lay me down and I will understand somehow that underneath my story, scars and truth I am divine” ya da,

“He went searching for her dreams as if his dreams weren’t important, and then…”

and then, and than, işte… ama yok işte..

 

ve çok alakasız ama… Kore medyası diye bir saçmalık var. Gerçi medyanın saçmasızlısı yok sanırım. Bir fotoğraf koyup fotoğrafı tasvir ediyor mesela. Olüm çılgın mısın?! benim de gözüsüm var. Zaten bilumum saçma sapan soru yine bu arkadaşlarda… Absürd olayları aman, bana ne de çeviriyoruz işte :/

1 saattir yararlı hiçbir şey yapmadım.. Arada canım White Christmas izlemek istiyor tekrar.

Öyle..

Bir Cevap Yazın

